неделя, 1 февруари 2015 г.

Нов месец - нов маникюр

Предвид сивото и дъждовно време навън, днес реших да направя нещо по-семпло.
Съвсем наскоро си купих Golden Rose Rich Color 71 и имах желание да го изпробвам.
Идеята е съвсем лесна за изпълнение, но понеже се наслагват повече пластове, изисква търпение при съхненето. Освен това съм длъжна да отбележа, че това е първият ми лак в бежовата гама!
Винаги съм намирала тази гама за обезличаваща ръцете, все едно ноктите са продължение на кожата.


Сивото е Flormar Nail Enamel 417, и за разлика от бежовия, покрива само на един пласт.
Бежовият, покри на два нормални пласта, неговият плюс пък е, че съхне по-бързо.
Конкретно това бежово, не седи така безлично, но именно и затова го взех, и напълно оправда очакванията ми.


Много държах да си покажа кокичетата, затова щракнах и една с тях. Ръката ми вече беше с видимо измръзнала червена длан, но хубавите неща изискват жертви. :)


И една само с кокиченца, но направена вчера, когато все още имаше слънце:















Няма коментари:

Публикуване на коментар