неделя, 22 февруари 2015 г.

Зимно-летен маникюр

Вече не само запролетих, но май взех и да залетнявам.:)
Покрай истерията с лаковете на Yes Love, благодарение на приятелка, и аз се бях обзавела с два от тях. Дали съм ги изпробвала обаче, честно казано, не си спомням. Днес случайно ми попаднаха пред погледа и си казах: Защо пък не?


Номерата са съответно син - G11-3 и розов - G11-4. Миризмата им е малко неприятна, което е типично за китайските лакове, но не е и напълно непоносима. Понеже грубото натрупване на ярките точици не ми допада, реших да използвам основа под тях - съответно розова и синя, и чак тогава да сложа един пласт с точки.


И от мен още един малък трик, за да не се виждат грубо частиците, а да изглеждат като част от самия лак - два плътни пласта топ. Получава се някак по-нежно излъчване с него.




Няма коментари:

Публикуване на коментар