петък, 2 октомври 2015 г.

Миньончета!

Мина известно време от последната ми публикация, и въпреки че все още ноктите ми не са израстнали достатъчно, вече нямах търпение да сътворя нещо с тях.
Аз също съм от феновете на малките смешни жълти човечета (оказа се, че за детските филмчета няма възраст) и бях попаднала на картинка с насоки как да си направим такъв маникюр.
Признавам си, че се водих по нея, но не на сто процента, защото малката ми нокътна плочка не позволи да направя примерно устата с езичето. Ето я:


Най-голямо затруднение сякаш срещнах при правенето на сивите кръгчета, лично аз използвах възможно най-големият уред за правене на точки, но в случая и той се оказа недостатъчно голям. Също така, на мен ми беше по-лесно първо да направя кръгчетата за очите, и после черната лентичка. Въпреки несъвършеното изпълнение са много сладки:


Жълтата основа е направена с Color Club Almost Famous, а синьото е Golden Rose Selective Royal Blue 42. Сивите кръгчета са с Flormar 417, а черното и бялото са лакове за рисуване на Golden Rose.


На тази снимка са с топ лак, доста изчаках докато изсъхнат, защото на очите все пак се получава натрупване и се страхувах, че ако избързам с топа, ще се размажат.

1 коментар: