четвъртък, 14 януари 2016 г.

Мушама

Напоследък музата ми за идеи се затри някъде и все повече се затруднявам при правене на маникюра. Исках въпреки пролетното време навън, да съм в крак със сезона и да използвам червено, златно и зелено, но въпреки това да му придам пролетна свежест.
Крайният резултат, както го нарече една приятелка, прилича на покривка за маса :)
Дори според мен е по-скоро мушама. Така съм и кръстила публикацията.


Златната част е видима само на определена светлина и ако си опрете очната ябълка в ноктите ми. Явно на бяла основа, злато, не е най-добрата идея. По принцип е много отчетлив и плътен цвят за печати, но не и тук.


Направих и снимка на слънце защото там цветовете са по-наситени. Използвах, както обикновено, шаблони на BornPrettyStore. Каренцето е от ето този шаблон.






Няма коментари:

Публикуване на коментар