неделя, 1 март 2015 г.

Аленото цвете и бялото

Понякога докато ровя в кутията с лаковете ми става тъжно, когато видя лак, който е купен просто от любопитство и отлежава използван само веднъж. И в този случай се получи така с лака на Golden Rose Jolly Jewels 110, с който се сдобих покрай вълнението от излизането на серията. Всички останали ми се видяха прекалено шарени и претрупани(не че този е особено семпъл). И понеже не мога като нормален човек да ходя просто лакирана с един лак на двете ръце, трябваше да измисля нещо, с което да го съчетая.


Честно казано, не беше никак лесно да се измисли съчетание на тази шарания. В крайна сметка реших да пробвам техника, която съм пробвала само веднъж, тоест, оцветяване на печат, или как да си направим сами ваденка. На безименния сложих белият пясък на Адос.


Прикрепянето на ваденката ми се получи доста трудно. Когато не я залепиш с нищо и сложиш топ отгоре й, крайчетата стърчат във въздуха и не прилепват към нокътя. Ако пък сложиш лак, за да я залепиш, първото слагане, дори и да не си успял да я нагласиш както трябва е окончателно, защото ако бутнеш да я изместиш се скъсва.


За тези които не са запознати с правенето на ваденка, ще напиша кратки пояснения.
Отпечатала съм с черна боичка цветята, но вместо да ги напечатам на нокътя, ги оставям на гумичката и ги оцветявам с лакове по желание. След като изсъхнат лаковете, минавам отгоре с пласт топ и чакам хубаво да изсъхне. Отлепя се внимателно по краищата и съвсем бавно и внимателно се отделя от гумичката. Обръщаме картинката и ваденката е готова за слагане.


Няма коментари:

Публикуване на коментар