вторник, 3 март 2015 г.

Три нюанса розово

С настъпването на март месец ми е едно цветно и пролетно, и нямаше как да не се отрази и на маникюра. Избягвам да рисувам по ноктите си, защото дори и да умееш да рисуваш, правенето на дясната ръка с лявата си е ходене по мъките. Тук отново помага гумичката на печата. Спокойно рисуваш върху нея, след като изсъхне рисунката, минаваш с топ лак и накрая отплепяш и слагаш където си искаш. Кеф ти лява, кеф ти дясна ръка. Ето така успяха да цъфнат розите по ръцете ми.
Стъбълцата им са направени с печат.


Лаковете са съответно - пясък Perfect Sand S94, среден и безименен - Art de Lautrec 448.
Не бях рисувала рози до този момент и имах известни притеснения дали ще се получи нещо. Съответно изгледах няколко съвета как да ги направим и както обикновено почти не ги спазих.
В нета пишеше, да се използват два цвята - един за основа, и един за рисуване на дъгички върху основата. Аз реших, че с три цвята ще се получи по-задоволителен резултат и се оказа, че не съм била далече от истината.


Основният цвят на розите беше бебешко розово, съвсем бледо. Изобщо не спазвах определени форми, направих и кръгли, и по-елипсовидни петънца. Без да чакам да изсъхне, с най-тънкия уред за точки(в нета използваха топлийки), намацах с вече нормално розов цвят няколко щриха и накрая с цикламено розово положих крайните акценти. Важно! С най-тъмното се борави най-пестеливо, иначе ще покрие другите два цвята и ефекта ще се изгуби.


Искаше ми се да направя снимка с цветя, за да стане съвсем свежа. Но единственото покарало в градината ми са: зеленият лук, кокичетата и здравеца. Кокичетата вече ги бях снимала и не исках да се повтарям, затова нагазих в леко калната градина и клекнах до здравеца(мисля, че не е необходимо да пиша защо не избрах лука:).


1 коментар: