неделя, 15 март 2015 г.

Калинка Малинка

По принцип съм много идейна откъм дизайни на нокти, но този път бях зациклила. Въодушевена от настъпващата пролет ми се искаше да направя нещо в тази насока, но идеята така и не идваше докато... буквално не кацна на ръката ми. Да, точно така, калинка.
Преглеждах цветята в градината и тя изпълзя изпод някое върху ръката ми.


В последно време съм влюбена в правенето на ваденки от печат, и така се появиха калинката и цветето. Трудно ми е да посоча шаблоните им. Цветето е фрагмент от цяла картинка в еднолевов шаблон, а калинката я купих преди години в кратък миг на пълно умопомрачение, на безумна цена, от някакъв измислен френски сайт(който, естествено, не помня).


Редно е да спомена и ползваните лакове.
Два пласта за основа с Flormar Supershine 20 (който използвам за френски вече от няколко години) и Flormar Supershine 50 за зелената лентичка, както и за печата, на който са калинките и цветята (еднопластов лак, с който се рисува с едно леко движение и се печата също толкова лесно).


Малък съвет: За да придадете дълбочина на ваденките сложете задължително два пласта топ!


Няма коментари:

Публикуване на коментар