четвъртък, 19 март 2015 г.

Капан за сънища

Още докато разбрах за индианските капани за сънища, винаги съм искала да си взема един такъв.
Хареса ми предназначението им - да хващат в плетеницата си лошите сънища и злите духове, и да пропускат само добрите.
Индианците са ги окачвали над леглата на децата си, аз също съм сложила един над моето.


Този на ръката ми е от шаблон на BornPrettyStore и отново е на принципа на ваденките.
Другият детайл също е от техен шаблон.


Лакът за основа е Golden Rose Rich Color 71, среден пръст - Maybelline Bleached Neons 241.
Първоначалната идея беше съвсем различна, но ударих на камък с изпълнението и впоследствие се наложи да направя една доста по-опростена версия.


Но често, семплото е много повече от сложното(и не само във връзка с нокти).
Така че съм доволна от резултата.



Няма коментари:

Публикуване на коментар