вторник, 7 април 2015 г.

Упс!

Това се получи по-шарено отколкото трябваше, ама нейсе ...въпреки това е приятно за окото.
От две години ми се пречкат едни ваденки от BornPrettyStore и днес реших, че е крайно време да ги използвам.
Приятелка, пък ми донесе вчера един ефект на Перфект, и реших да комбинирам някак нещата.
Та съвкупността от тези две решения беше причината за този не толкова съчетан маникюр.


Синята осова под ефекта е Gabrini 12, а цветът под ваденките е Essie Van D'Go.
Перфектът над синьото е без номер, доста се покьорих докато го търся, ама нъцки.


Трябва да доуточня, че в него има и бели цветенца, които аз внимателно отстраних, защото на мен такива по едри фигурки ми стърчат, закачат, белят се и ги избягвам. Въпреки това, дори и без тях е много приятен за окото, с приятни свежи цветове на частичките - оранжево, синьо, светло зелено и съвсем микроскопични бели точици.


Няма коментари:

Публикуване на коментар