петък, 20 ноември 2015 г.

Едноседмичен маникюр

Имах голямо желание да пробвам бързосъхнещата серия на Голдън роуз, след като я видях на щанда им в Мола, и вчера грабнах наслука номер 11. За да отговаря на обещаното, да съхне за 60 секунди, консистенцията му е по-различна от на другите лакове. Установих, че нормалният начин на лакиране не важи за тази серия. Трябва да се нанася бързо и без повтарящи движения, защото ако се направи второ движение върху вече нанесен лак, четката го обира. Тоест се действа бързо, с обилно количество лак на четката, за да не се налага да повтаряте.


Лакът за преливката е Color Club Je Ne Sais Quoi, от BornPrettyStore, а шаблона е ето този. Трябва да помисля за нов топ, защото този започна да ми размазва печатите.
Иначе печата е с нормален сив лак на Флормар, който е супер плътен и върши работа.


Бях заета през седмицата и с изненада открих, че след близо седем дни още нямам поражения по маникюра. Трябва да доуточня, че аз съм от тези, на които им пада лака, докато си намокрят ръцете, и на моите нокти трайността му е около два-три дни максимум. Силно съм впечатлена!




Няма коментари:

Публикуване на коментар