събота, 28 ноември 2015 г.

Вампи стил

С мрачното време най-после ми дойде желанието за по-тъмни нюанси (крайно време беше). Съвсем случайно, върху стар маникюр, реших да пробвам един забравен лак, и много ми хареса как отдолу прозира златистия печат, та така и не направих нов маникюр, а префасонирах старият.


Отдолу съм с едно мъничко Голдън роузче Waw 65, върху него с Models Own Colour Chrome Collection - Chrome Gold (с цялата колекция стават невероятни печати) съм напечатала детайла от ето този шаблон на BornPrettyStore(където ползвате 10% отстъпка с моя код SYSG10). А лака, който всъщност исках да пробвам и с него покрих златистия печат е Orly - Rock-it (невероятен).


Не знам защо не съм снимала маникюра със златистия печат, той също не беше за изхвърляне, самата фигурка седи много приятно. Продължавам да се боря с камерата на новия телефон, на втората снимка ръцете ми са като мъртвешки. :)


Дам, продължавам да имам цветя в градината...
Никой не забелязва, че съм счупила средният нокът, никой не забелязва, че съм счупила средният нокът, оммм...


Няма коментари:

Публикуване на коментар