събота, 5 декември 2015 г.

Черна дантела

Когато из нета за пръв път видях подобен маникюр с прозиращо черно бях възхитена, веднага намерих неизползваем топ лак и капнах няколко капки черен и ...не помня вече какво съм правила, но не си спомням да съм довършила започнатото.


Не знам защо се оказа, че нямам шаблон с десен на дантела, щеше да седи перфектно на такъв маникюр, затова се наложи да ескспериментирам с друга шарка и също стана не лошо.


Без да слагам каквато и да е основа, напечатах върху нокътя детайла от ето този шаблон на BornPrettyStore, минах два пъти със забъркания от мен лак и чак тогава очертах рамката. Исках да направя тънка нежна рамка, но се оказа, че с удебелена повече ми харесва. Сега като се замисля, щеше да е по-естетично, ако и рамката беше отдолу.



Няма коментари:

Публикуване на коментар