петък, 28 октомври 2016 г.

Златна есен

Отдавна не съм публикувала нищо, музата ми временно ме беше напуснала, случвало се е и друг път.
Реших да направя нещо есенно, но някак не ми се прибягваше до типично есенните цветове и посегнах към тъмна вишна. Няма да си кривя душата, може и да имам над сто лака, но ако ми кажат, че от всичките мога да задържа само три, този ще е единият от тях.


Лакът е Orly - Smolder, не знам откъде да започна за него - дали харесвам плътното му нанасяне на един-единствен пласт, дали невероятната дълбочина на цвета, или кристалния му блясък, не е ясно, знам само, че като съм с него си гледам ръцете по сто пъти на ден с глупава усмивка на лицето.


И все пак трябваше да е есенен лак, затова са и златните листа, ето този e шаблонът от BornPrettyStore, който използвах. Златната боя на листата е Models Own - Chrome Gold.


Няма коментари:

Публикуване на коментар