понеделник, 31 октомври 2016 г.

Маникюр и сладки

И друг път съм казвала, но да спомена, че Хелоуин е един от празниците, на които се радвам като малко дете. Обясняват ми, че не трябвало да се радвам, защото бил някакъв си католически празник, а аз, разбираш ли, съм била християнка. Добре че съм човек неподвластен на чуждото мнение и винаги воден от емоциите си.
За мен празниците са нещо, което трябва да доставя радост, а не някаква обвързана с клишета фанатична религиозна принадлежност, т.е., ако искаш можеш да празнуваш и Ханука.


Маникюрът и сладките ми отнеха толкова много време, че за първа година ще съм без издълбана тиква. Маникюрът е с един пласт бял лак за основа и преливка с жълт, оранжев и сив лак. Печатите са от шаблон на BornPrettyStore, който пуснаха миналата година за празника. А сега сладките!


Голяма играчка падна и с тях. Добре че онзи ден минах през Лидъл и си купих формички за рязане, приятно съм изненадана от резултата. Весел празник на празнуващите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар